19 sierpnia 2009

Dla Luli Lubawskiej

Lula zainteresowana kolczykami prosiła o więcej zdjęć, tak więc dla niej i wszystkich innych zainteresowanych prezentacja kolczyków.

Bananowy Song

Żelowe kwiaty - w żelu fimo zatopiłam suszone kwiatki, których używają kosmetyczki przy zdobieniu paznokci. Formą stała się foremka do ciastek. Teraz poszukję mniejszych form, w których mogłabym piec kolczyki.

Żelowe ptaszki - zatopiłam tutaj piórka zakupione w hurtowni z sztucznymi kwiatkami i różnego rodzaju dekoracjami, oczka zrobione z koralików. Bigiel i formę łączy korneol.

Motylem być...żelowym;) Zatopione suszone kwiatki, takie jak w żelowym kwiatuszku.

5 komentarzy:

  1. Dzięki :) Bananki i ptaszki podbiły moje serce:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne są te banany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj wakacji jeszcze miesiąc:)
    Ale miło jak coś zatrzyma dłużej wakacje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zabawne i w sam raz na upalne lato,szczególnie te optymistycznie-żółte banany;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam pytanie czy jest szansa na kupno takich bananków? zakochałam się w nich, ale widzę że to było dodane w 2009r :) w razie czego proszę o kontakt: lusiaa94@onet.pl

    Paulina.

    OdpowiedzUsuń