18 sierpnia 2009

Żelowe zabawy

Zakupiłam ostatnimi czasy, natchniona boskim palcem;) Żel dekoracyjny do masy Fimo.

Nie próbowałam jeszcze swoich sił w tworzeniu czegokolwiek z Fimo, ale użyłam żelu fimo jako masy do tworzenia biżuterii.

Poraz kolejny okazało się, że na początku jest trudno i należy opanować technikę. Jednak z każdym kolejnym wypiekiem żelowym szło mi lepiej:)

(Natchnęła mnie Marzena  - Arctia - Tworzy cuda z Fimo)

Żel sam w sobie tani nie jest, ale może przy 5 buteleczce będę dumna z siebie.

Na zakończenie moich chwalipięczych wywodów zdjęcie żelowych kolczyków.

2 komentarze:

  1. na miniaturkach wyglądają świetnie :) a mogłabyś dać większe, pojedyncze zdjęcia? Bananki boskie i takie apetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak tu smacznie się zrobiło :)
    A dyski znlazłam w internecie :D
    Tu są takie cuda :
    http://www.needbead.pl/index.php

    OdpowiedzUsuń