29 listopada 2014

O czym pisać w Andrzejki?

Sobota wieczór.
Mąż śpi.
Żona buszuje po Internecie.

Dzisiaj Andrzejki. Tradycja i zabawy Andrzejkowe bawiły mnie jak byłam nastolatką. Teraz nie przywiązuję dużej wagi do świętowania tego dnia. Nie mam poczucia obowiązku, że skoro są Andrzejki, to muszę ten dzień 'specjalnie' spędzić. 
Buszuję po Internecie, przeglądam i oglądam blogi, Facebook oraz Instargram.

Jesteśmy w trakcie niekończącego się remontu od sierpnia.
Jak mam wrażenie, że jesteśmy już blisko końca, znowu dostaję informację. 
Stop. Tak szybko remont się nie skończy.
Stąd też dużo czasu poświęcam na poszukiwania inspiracji do sypialni i pokoju dziennego.

W ten wyjątkowy, Andrzejkowy wieczór, chciałabym Wam pokazać kilka inspiracji, które bardzo mi się spodobały. Od pewnego czasu jestem fanką stylu skandynawskiego. Prostego i jasnego.
My co prawda ściany mamy szare, ale chcemy przestrzeń uzupełnić jasnymi meblami i dodatkami.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz