10 kwietnia 2013

Transfer za pomocą Modge Podge

Dzisiaj opiszę krótko transfer za pomocą Modge Podge. 
Dla mnie osobiście jest to najlepszy sposób. Wyraźny, ładny 
i estetyczny efekt końcowy.
W porównaniu z transferami innymi metodami, ten wydaje mi sie najdoskonalszy. 
Mam już kilka kolejnych pomysłów na jego wykonanie.
Niestety "na sucho" muszę opisać jak wykonać taki transfer, niestety nie robiłam wtedy fotorelacji;)

1. Przedmot malujemy na biało farbą akrylową i czekamy, 
aż wyschnie.
2. Smarujemy przedmiot klejem Modge Podge.
3. Wydruk na papierze przyklejamy w miejcu, które posmarowaliśmy klejem. Należy pamiętać, aby wydruk był wykonany na drukarce laserowej lub ksero oraz jako ODBICIE LUSTRZANE, jeśli są to napisy. Inaczej nic nie wyczytamy:) Wydruk dodatkowo wyrównujemy opuszkami palców i ewentualnie wyciskamy pęcherzyki powietrza.
4. Po bardzo dokładnymwyschnięciu (ja zostawiłam przedmiot na kilkanaście godzin) moczymy g delikatnie gąbką i rolujemy delikatnie papier opuszkami palców. Papier bardzo szybko się roluje i jego pierwsza warstawa szybko schodzi. Następnie delikatnie dalej rolujemy, należy pamiętać, aby palec zawsze był lekko nawilżony w wodzie, inaczej zaczniemy rolować nasz 
nadruk z tuszu.

Kiedy widzimy, że nic nam się nie roluje uśmiechamy się szeroko, ponieważ to już koniec:-)

Na osłodę kilka zdjęć.



Tutaj transfer modge podge konta nitro 



Dziękuję za uwagę i do jutra. Opiszę kolejną metodę. Transfer Nitro.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz