30 grudnia 2014

Post pod tytułem: nie lubię.

Dzisiaj mamy 30 grudzień. Jutro ostatni dzień roku. Sylwester.
Nie zamierzam urządzać żadnych podsumowań, nie zamierzam też nic planować.

Nie lubię podsumowywać, czasu, który minął.
Wiem jedynie, że to był dobry rok. Zawodowo i prywatnie. Było dobrze, zdarzało się, że było gorzej. Jak to w życiu bywa, Ważne, że z każdych opresji człowiek wychodzi cało i do tego silniejszy.

Nie lubię także planować, co zrobię w Nowym Roku. Wiem, że mi to nie wyjdzie.
Znam siebie. Jak zdążyłam to ustalić, mam silną słabą wolę ;-) 
Ustalmy jedno, pomysłów mam cały worek.

Tak więc życzę wszystkim realizacji pomysłów w Nowym Roku. Żyjmy i cieszmy się każdym dniem.

Poniżej, pokażę jeszcze jak Pan Dyrektor dzień przed Wigilią zrobił krzyżak pod choinkę.
Kreatywny do ostatniej chwili. Uwielbiam go za to. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz