30 marca 2017

Galeria zdjęć

Moim ulubionym elementem naszego salonu jest ściana z galerią zdjęć. Bardzo ją lubię i cieszy mnie każdego dnia. Generalnie ścianka jest częścią ścianki z karton-gipsu, postawionej, aby wydzielić salon i sypialnię. Pokój jest bardzo duży, więc szukaliśmy rozwiązania, jak to sensownie podzielić.
Wiecie, kiedy jest najfajniej?
Zajrzała do mnie przyjaciółka, zrobiło mi się bardzo miło, kiedy bardzo entuzjastycznie zareagowała na naszą ścianę. Była zauroczona. 
Nasza galeria ciągle się zmienia, zmieniamy ramki, przewieszamy w inne miejsca. Przede wszystkim zmieniamy to co jest w ramkach. Wykorzystuję zdjęcia oraz grafiki dostępne w internecie. 
Przy ścianie stoi komoda, którą też wykorzystujemy do aranżacji pokoju. Lubię tam ustawić kwiaty, często cięte tulipany lub róże. Mam kilka innych dekoracji, które naprzemiennie ustawiam.
Mam w głowie jeszcze kilka pomysłów na ścianę. Obiecuję, że to nie koniec zmian.
Planuję w najbliższym czasie zrealizować wpis na temat stron z darmowymi, a zarazem bardzo fajnymi grafikami. Jest tego sporo w necie, ale warto mieć dobrą ściągę. 


Jedna z pierwszych aranżacji


Widać, że na każdym zdjęciu zmienia się aranżacja zdjęć.
To jest aktualny stan galerii.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz