3 września 2011

Realizacja marzeń

Od kilku dni intensywnie poszukuję kursów i warsztatów wszelkiego rękodzielnictwa.
Przyznam szczerze, że nie miałam pojęcia ile warsztatów jest organizowanych.
Można znaleźć pojedyncze warsztaty, bądź też całe spotkania, w czasie których organizowanych jest kilka różnych kursów. Do wyboru do koloru.

Cieszę się niezmiernie, bo w Krakowie będą organizowane warsztaty.
Dokładnie 08.10.2011.
Więcej informacji na blogu specjalnie stworzonym dla tych spotkań: CRAFTSHOW
Mam nadzieję, że uda mi się uczestniczyć w 2 kursach.

Natomiast nieco wcześniej, bo 24 września w Łodzi organizowane jest Scrapowisko.
Jak wyczytałam można tam spotkać sklepy specjalizujące się w przyborach dla scrapujących oraz nauczyć się nowych rzeczy, tym razem będą warsztaty z menkinem.
Jeszcze się nie zdecydowałam na warsztaty, natomiast w samym spotkaniu chcę uczestniczyć:)
Wiecej informacji pod linkiem: SCRAPOWISKO
http://skrapowisko.blogspot.com/

Jeśli macie jeszcze inne informacje na temat kursów w województwie łódzkim bądź Krakowie, ja zawsze chętnie się tego dowiem:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz