1 września 2011

Wielki powrót


Nie było mnie tu dwa lata.
Czas szybko leci i wiele się zmienia.
Nie było mnie tu, bo wydawało się, że mam inne ważniejsze sprawy.
Może były ważniejsze, nie wiem.Teraz chcę nadrobić ten czas.
Nie powiem, że stracony.
Człowiek uczy się całe życie.
Co najważniejsze - mam plan.
Będę doskonalić swoje pasje i zainteresowania.
Kursy, warsztaty, szkolenia...
A nade wszystko - praktyka.
Spełnianie marzeń jest cudowne.
Nowy rok szkolny (mimo, że od wielu lat mnie nie dotyczy)
rozpoczynam z podobnym dla dzieci zainteresowaniem.
Mam nadzieję, że uda mi się wrócić do tych wszystkich osób, z którymi
kiedyś udało mi się nawiązać kontakt.

Na koniec zdjęcie kobiety, która w ostatnim czasie bardzo
mocno mnie inspiruje.
Jestem jej ogromną fanką:)

3 komentarze:

  1. Dobrze ,że wróciłaś Sama to przechodziłam i nie załuje decyzji:)wiec WITAJ!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Popieram i trzymam kciuki!!! zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń