8 stycznia 2012

Makowe twory i pytanie do dekupażystek

Witam noworocznie,
życzę wszystkim spełnienia marzeń w Nowym Roku i wiele twórczej weny:)

W Nowym Roku zakasałam rękawy i "pracuję".


1. Doniczka powstała jeszcze przed świętami, ale musiała swoje odleżeć:-)
Bardzo podoba mi się makowa serwetka, genialnie wkomponowała się w kształt osłonki.

2. Skrzynka. Też odleżała swoje:)
Patrzyłam na nią i myślałam co z nią zrobić.
Dokupiłam do niej dekory i przykleiłam.
Miałam bejcować, ale wyszło tak:)
Wtarłam rozcieńczoną czerwoną farbą akrylową.
Pobieliłam białą farbą akrylową.
Przyznaje, że to moje pierwsze bielenie.
Na dno wkleiłam serwetkę z motywem makowym:)
Lubię to ;-)




Pytanie do dekupażystek:
Czy na tak pomalowaną skrzynkę (farbami akrylowymi) mogę położyć lakier polipropylenowy?
Nie chciałabym, żeby mi się spierzył albo odpadał.
Będę wdzięczna za pomoc.

2 komentarze:

  1. śliczne prace:) A co do lakieru to chyba tak, ale pewna nie jestem... ja bym próbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  2. też lubię makowe motywy te dwa są na mojej liście ulubionych!
    nie znam lakieru polipropelynowego (a może chodzi o poliuretanowy?), ale może jak polakierujesz najpierw lakieram akrylowym 2-3 warstwa, a potem tym o który pytasz, to nic się nie wydarzy złego...
    albo spróbuj polakierować sobie na jakimś próbnym decou? bo szkoda byłoby pracy!

    OdpowiedzUsuń