31 października 2011

Transferowe poduszki

Jak tylko zobaczyłam co można stworzyć za pomocą Citro Solv umarłam.

Chciałam, marzyłam, ale w Polsce nie do kupienia.

Ale Penelopa zrobiła mały tutrial,czym zastąpić Citro Solv.

Stety, niestety NITRO. Śmierdzi, ale działa.

Kocham kobitkę za to.

Podaję linka do kursu:


Musiałam to wypróbować.

Poszewki uszyła teściowa, a ja dzisiaj smrodziłam na budowie.

Oto efekty:














Przepraszam za jakość zdjęć, ale robione godzine temu na naszej "budowie".

Polecam sposób transferu ,jest genialny.


****

PS. Dziękuje za wszytskie komentarze.

Skrzydełka mi rosną:)

Ściskam.








3 komentarze:

  1. Tak świetna technika tylko szkoda ,że wydruk z drukarki atramentowej się nie nadaje,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekty zachwycające.
    Cieszę się, że przydał Ci się mój kursik :))
    A Kasi mogę jedynie podpowiedzieć, że może ratować się wydrukami z xero (też współdziałają z NITRO)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń